Õppeainete hindamisest ajakirjanduses
Ainekursuste hindamisel on muudatusi (Universitas Tartuensis, 10.12.2004)
Üliõpilased hakkavad õppejõude hindama (Jüri Saar, Tartu Postimees 10.05.2005)
Õiglane hinnang tingimusteta (Kai Väärtnõu, Tartu Postimees 18.05.2005)
Muudatused ainekursuste hindamisel (Universitas Tartuensis, 14.10.2005)
Kui seaduslik on ainekursuste hindamine? (Universitas Tartuensis, 14.10.2005)
Mida arvad ainekursuste hindamisest? (Universitas Tartuensis online-küsitlus, 21.10.2005)
Üliõpilase arvamus on õpetamisel oluline(Universitas Tartuensis, 09.12.2005)
Tagasiside aitab ülikooli edendada(Universitas Tartuensis, 07.09.2007)
Tudengite tagasiside parandab õppe kvaliteeti (Universitas Tartuensis, 03.09.2009)
Kas tudeng hoolib kõrghariduse kvaliteedist? (Tartu Tudeng, veebruar 2010, lk 2)
Ainekursuse hindamine: PPT-st ja 0,5 EAP-st (Tartu Tudeng, veebruar 2011, lk 3)
Tagasiside muudab õppetöö paremaks (Universitas Tartuensis, 01.04.2011)
Tagasiside õpetamisele ja õppeianete hindamisele: kas, milleks ja kuidas (Tartu Tudeng, mai 2011, lk 8-9)
Tagasisideprojekti uued arengud (Universitas Tartuensis, 01.07.2011)
Üliõpilaste tagasiside andmine muutub efektiivsemaks (Universitas Tartuensis, 06.01.2012)
Ülikooli eesmärk pole täita ootusi (Tiia Penjam, Õpetajate Leht 25.05.2012)
Üliõpilase tagasisidel on senisest rohkem kaalu (Joosep Värk, Tartu Tudeng, september 2013, lk 6)
Milleks meile üliõpilaste tagasiside? (Laura Kalda, Universitas Tartuensis, oktoober 2013, nr 9)
Mõtestatud tagasiside on kasulik kõigile (Merilyn Merisalu, Universitas Tartuensis, juuni 2016, nr 6)
Õppija ja õpetaja suhe – kas ununenud väärtus? (Halliki Harro-Loit, Universitas Tartuensis, juuni 2016, nr 6)
Piits on, aga kuhu jääb präänik? (Lauri Leas, Universitas Tartuensis, juuni 2016, nr 6)